Oana Radu

Crede in tine si in Dumnezeu! Iubirea este raspunsul tuturor intrebarilor! Believe in yourself, have faith! Love is the answer !

Regele desculț

taran-bucovinean-1938

Sufletul țăranului este desculț

el încă simte în tălpi inima pământului

și mângaie cu degetele sufletul ierbii .

Ochii lui încărcați de speranță

urcă zi de zi spre cer cercetând norii

Noaptea ii cresc in ochi stelele,

mirosul de iasomie îi înbălsămează simțurile

 

Sufletul lui e liber sa zboare printre crengile copacilor

incantatdu-se cu floare, fruct

și aroma strugurelui proaspăt stors.

Mâinile lui crapate de timp și trudă

împart cu generozitate sămânța muncită în dogoarea soarelui

atât păsărilor din ogradă

cât și păsărilor cerului

pe care Dumnzeu i le-a lăsat în grijă.

adapost-la-camp-1

Iarna,  odihnindu-se la gura sobei

îi mulțumește cu pioșenie  lui Dumnezeu

pentru multul sau puținul bucatelor

și pentru toate binecuvîntările.

Se roagă cu umiliță

și dacă  îndraznește să ceară ceva ,

cere sănătate.

Țăranul

este Regele cu sufletul desculț

care încă mai înțelege sensul viețuitului

și mai poartă înca în suflet

rânduiala lui Dumnezeu.

 

 

 

 

2 comentarii la “Regele desculț

  1. Poteci de dor
    2 Aprilie 2017

    Sufletul strămoşilor e tot în versurile astea! Doamne, cât de frumos ai scris!
    Mi-a fost dor de tine, Oana!

    • Oana Radu
      2 Aprilie 2017

      Draga mea ma bucur si eu sa te regasesc din pacate nu am prea mult timp liber si de aceea scriu mai putin, ceea ce am scris face parte din copilaria mea din mine,din viata parintilor mei am fost norocoasa sa cresc la tara, multumesc :*

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 1 Aprilie 2017 de în ESEURI.
